מחפש הכנסה פסיבית? מכונת מזון אוטומטית!

אנו חיים במציאות כלכלית שמחייבת אותנו לתור אחר אמצעי פרנסה נוספים מעבר לקיימים. בעוד יש גבול למספר שעות העבודה שביכולתנו לעמוד בהן במהלך היום, הרי שישנם אמצעים שיכולים לייצר הכנסה ללא צורך בפעולה כלשהי מצדנו ובמילים אחרות – הכנסה פסיבית. מכונות מזון ומשקאות אוטומטיות הינן דוגמא מעולה לכך, שכן הביקוש למוצרים שהן מספקות גבוה וכל שנותר לכם הוא רק לאסוף את השקלים הנוספים בסוף החודש. בשורות הקרובות נלמד על היתרונות של ניהול קו מכונות אוטומטיות למטרות הכנסה פסיבית. קראו והצטרפו להצלחה!

היתרונות של מכונות ממכר אוטומטיות

לעיתים כשאנו נמצאים בעבודה, מחכים בתחנה המרכזית או פשוט ממתינים בתור אצל נותן שירות כזה או אחר הבטן פשוט מתחילה לקרקר. מה עושים במצבים האלה? ובכן, בדרך כלל נחפש פיצוציה או בית קפה בקרבת מקום ונוציא סכומים גבוהים יחסית לקניית ארוחה שאינה בריאה או מאוזנת. לאופציה זו חסרונות רבים, עליהם באות לענות כל אותן מכונות ממכר אוטומטיות שמציעות מזון טרי (כריכים, סלטים, חטיפים), שתייה קלה ומשקאות חמים לכל דורש, בלחיצת כפתור פשוטה. מכונות מזון רבות, לרבות מכונות שתייה יכולות לעבוד לא רק עם מטבעות אלא גם עם שטרות, כרטיסי אשראי וכרטיסים אחרים הניתנים לעובד בארגונים שונים. בזכות כך מכונות אלו נפוצות ביותר בימינו ופופולאריות בכל מקום בו הן ניצבות.

כיצד תוכלו לנצל זאת לטובת הכנסה פאסיבית?

כמובן שככל שגבר הצורך לאותן מכונות, כך גברה גם הדרישה לספקים שיתפעלו קו של מכונות ממכר שכאלה במקומות מרכזיים. מאחר ומדובר במכונות אוטומטיות לחלוטין, הרי שמדובר בעסקה מנצחת המייצרת הכנסה פסיבית שתאפשר לכם לשחרר מעט את הרסן הכלכלי. כל שיש לעשות הוא לבחור קו, את מספר המכונות הנדרש ולספור בדרך לבנק את השקלים בסוף החודש. היתרונות של ניהול קו מכונות אוטומטיות מסוכמים כדלקמן :

  • הכנסה קבועה ופסיבית ללא צורך במאמץ או השקעת שעות עבודה נוספות.
  • ניתן לנבא מראש את הרווח לאחר ניכוי כל ההוצאות, בקלות.
  • ניתן לבחור קווים מגוונים לפי תנועת האנשים והצפי לרכישה.
  • הרווח כולל כבר את הוצאות התפעול של המכונות.
  • מילוי המכונות מתבצע ע"י הספק ובפיקוחו.

מהן האפשרויות העומדות בפניכם?

בפועל ניתן למצוא שני סוגים של ניהול קו מכונות ממכר אוטומטיות. המסלול הראשון הוא תשלום דמי שכירות על כל מכונה. כיצד זה עובד? ובכן, במידה ויש לכם קו מכונות קפה אוטומטיות למשל, תצטרכו לשלם את דמי השכירות על כל מכונה וליהנות מהרווחים, בניכוי הוצאת דמי השכירות ודמי התפעול. האופציה השנייה היא רכישת קו מכונות, כאשר המכונות עצמן הן בבעלותכם. אפשרות זו חוסכת את דמי השכירות כך שאולי בשנה הראשונה רק מחזירים את דמי ההשקעה, אך לאחר מכן נהנים מהכנסה פסיבית שעשויה להגיע גם ליותר מ- 5000 שקלים בחודש, שהם 10% תשואה ביחס להשקעה!

מה עוד חשוב לדעת לפני היציאה לדרך?

על מנת ליהנות מהיתרונות המופלאים של ניהול קו מכונות אוטומטיות לממכר מזון, חשוב מאוד להבין את השוק ולדעת היכן בדיוק כדאי להשקיע. יש לקחת בחשבון כי מכונות שעומדות באזורים "נטושים" יחסית אינן צפויות להכניס רווחים ביחס למכונות שממוקמות בבנייני משרדים, בתי חולים, מוסדות לימוד אקדמאיים, מפעלים ומשרדי ממשלה. לכן, בבואכם לבחור קו מכונות, שאלו מהי ההכנסה הצפויה לגבי כל קו והאם ניתן לבחור קו זול יותר אך עדיין כזה שמכניס את הסכום שמתאים לכם להחזר ההשקעה.

כמובן שעל מנת למקסם את יכולת ההכנסה הפסיבית שלכם מהמכונות, עליהן לעבוד היטב, לספק מוצרים טריים ולא לסבול מ- "שעות מתות" של תקלות. אנו בחברת אביגיאלי נשמח לספק לכם מכונות מזון מתקדמות לבחירתכם, בשילוב של תחזוקה שוטפת ודאגה למלאי המוצרים שלכם במחירים סיטונאיים נוחים. התקשרו למספר 03-5595914 והתחילו להרוויח באופן מיידי.

כתיבת תגובה