למה מ.א אוטומטים

02באופן תיאורטי כל אחד יכול לרכוש מכונה אוטומטית, מוצרים ולהפעיל מכונות אוטומטיות באופן עצמאי, אז למה צריך לבחור בחברה רצינית ומבוססת , מהו בעצם ההבדל ואיך אתה תרגיש אותו?

בבחירת ספק המכונות האוטומטיות החברה או המוסד מאשרים כניסת מכונות גדולות וציוד לשטחה , לאחר מכן חשוב שהחברה תהיה בטוחה שיש את היכולת לספק לתת:

  • כיסוי ביטוח מתאים להפעלת המכונות
  • אחזקה שוטפת של המכונות תוך שרות מהיר ומקצועי
  • החלפת מגוון המוצרים בזמן על פי הדרישה
  • שליטה מרחוק על כמות המוצרים ותקינות המכונה

מקצועיות

IMG_1732מ.א אוטומטים היא חברה מקצועית בתחום המכונות ,בתחום הטכנולוגיה, בתחום המוצרים ובתחום השינוע. כאשר הלקוח ייתקל בבעיה או בבקשה ייחודית רק גוף מקצועי המתמחה בהפעלת מכונות אוטומטיות יוכל לתת מענה מהיר וראוי, ורק שם, ברגע האמת, תבוא לידי ביטוי הבחירה בספק המכונות. מ.א אוטומטים מעניקה מענה מהיר ומקצועי לשביעות רצונם המלאה של לקוחותיה.


גמישות

IMG_1755אנו במ.א אוטומטים חרטנו על דיגלנו התאמה אישית של הפתרון המושלם ללקוח. למ.א אוטומטים מגוון לקוחות רחב עם דרישות וצרכים שונים, כאשר רק חברה כמו מ.א אוטומטים תוכל להתאים פתרונות שונים לצרכים שונים כמו גם להמליץ לך על פתרונות מותאמים אישית שלא חשבת עליהם.


התחדשות

IMG_1722

כחברה פרטית מבוססת גמישה דינאמית ולומדת אנו מקפידים להיות מעורבים כל העת בחידושים ופיתוחים בתחום המכונות האוטומטיות ובתחום מוצרי הצריכה במכונות .

הגמישות שלנו לדרישות הלקוחות מובילה אותנו להתחדשות כל הזמן :

אנחנו מפעילים מכונות לסחיטת תפוזים , מייבאים משקאות מוגזים אך טבעיים באופן עצמאי , מספקים מכונות לארוחות וסלטים ואפילו מפעילים מכונות עם חלב טרי.


ביטוח ואחריות

IMG_1781לא כל מפעיל מכונות יכול לתת את השקט הנפשי הנובע מהאחריות והביטוח על המוצרים, המכונות וכל האופרציה הסובבת את המכונה. לחברת מ.א אוטומטים כל הביטוחים המתאימים להפעלת מכונות במוסדות ממשלתיים, אוניברסיטאות, משרדים וכו', כך שאתה בהחלט יכול להיות רגוע כאשר הבית של המכונה שלך הוא מ.א אוטומטים.


מוצרי בריאות

סלטיםאנו במ.א אוטומטים מאמינים שגם במכונות אוטומטיות צריך לאפשר צריכת מוצרי בריאות , חברת מ.א אוטומטים מובילה את התחום עם סלטים, כירים טריים , חטיפי בריאות ואפילו קו משקאות טבעיים במכונות.