המכונות האוטומטיות שלנו טובות לעובדים שלך!


IMG_1845

חברות ארגונים ומפעלים רבים כבר הפנימו שרווחת העובד חשובה ושביעות רצון העובד חשובים לחברה , סביבת עבודה נעימה תורמת לכך. ללא השקעה מצד החברה ניתן לשמור את העובד בתוך הבניין ולהגביר את שביעות הרצון שלו


אנו במ.א אוטומטים , מספקים לארגונים, חברות ומפעלים את הפתרון האוטומטי המושלם.

מכונות כריכים וסלטים טריים, שתיה קלה ומרעננת, חטיפי אנרגיה ממריצים, קפה מעורר, מיצים טבעיים בריאים ועוד מגוון מוצרים איכותיים, הם בדיוק מה שהעובד שלך צריך. נגישותם של המוצרים הללו יסייעו לו לשמור על ערנות ויעילות, ויחסכו לך את הפסקות הצהריים הארוכות והירידה בתפוקתו.

המכונות האוטומטיות שמ.א אוטומטים מספקת לחברות, ארגונים ומפעלים, מותאמות אישית לצרכיהן המדוייקים – החל מבחירת המוצרים, אופן התשלום, גובה סבסוד המוצרים לעובדים ובכלל.

IMG_1923באפשרותך לבחור את המוצרים שתכיל המכונה מתוך קטלוג מגוון של מאות מוצרים איכותיים וטריים, אופן התשלום הינו גמיש ונתון לשיקולך:

  • תשלום במטבעות על חשבון העובד
  • תשלום בכרטיס אשראי על חשבון העובד
  • תשלום באמצעות כרטיסי תןביס , סיבוס , קופוןפון
  • תשלום באמצעות כרטיס עובד בהשתתפות חלקית או מלאה של החברה

את השתתפות החברה ניתן לקבוע על פי מחלקות , שעות עבודה, דרגים, ימי עבודה או כל פרמטר נדרש אחר.

אם החברה רוכשת היום מוצרים עבור העובדים , פתרון המכונות האוטומטיות יימנע את הפחת , הבזבוז וחוסר הטריות ויעזור בניהול חלוקת המוצרים בזמן הנכון לעובדים הנכונים.

בין לקוחותינו נמנות חברות מהגדולות במשק כמו HOT, פלאפון, ג'ון ברייס, YES, בזק, יונידרס , מנורה , הוט , בנק פועלים , מטריקס , 888 , דל , ורינט ועוד.

פנה אלינו עכשיו ונשמח להתאים לך את הפתרון האוטומטי המושלם עבורך – 1700-700-731