מכונות קפה משרדיות – למה זה טוב?

מקום העבודה מהווה מתחם בו אנו מבלים את רוב שעות יומנו ועל כן רצוי כי יהיה כמה שיותר נוח ונעים עבורנו. אחת הדרכים היותר איכותיות להשיג זאת היא באמצעות הצבת מכונות אוטומטיות לממכר קפה ברחבי המשרד (בלובי, במטבח או בחדר המנוחה), כך שכל אחד יוכל להשיג את כוס המשקה האהובה עליו בלחיצת כפתור פשוטה ולהמשיך בעבודתו הרציפה בכוחות מחודשים. כמובן שהמכונות השונות מספקות עוד יתרונות רבים לעובדי ומנהלי המתחם מלבד מכירת הקפה עצמו והשמירה על שגרת העבודה, ולהלן הם לפניכם.

יוקרה ורושם

כמו בכל תחום בחיים, גם בכל הקשור למוניטין המשרד שלכם (בין אם בתור עובדים ובין אם בתור מנהליו) לרושם הראשוני שמתקבל ע"י באי המתחם יש משמעות בלתי הפיכה. באי המשרד יכולים להיות עמיתים למקצוע, לקוחות, מתחרים עסקיים, משקיעים ואף בני משפחה, וחשוב להותיר אצלם את הרושם הרצוי באמצעות אירוח איכותי ההולם את המקום. כיצד עושים זאת? ובכן, אין ספק כי ישנו הבדל עצום בין הגשה של קפה נמס פשוט עם מים חמים וחלב מהמטבחון, לבין האפשרות לגשת אל מכונת הקפה היוקרתית שבמשרד ולהציע להם לבחור כל משקה שרק יחפצו בו. הצבה של מכונות שתייה אוטומטיות ברחבי המשרד תשדרג את המקום באופן אוטומטי גם כן, ותעניק לכם את הרושם והיוקרה שאתם מייחלים להם.

פחות לכלוך

האם גם אצלכם מראה השיש במטבח בעבודה מאופיין בתפזורת דביקה של נס קפה שהתערבב עם מים? והאם לא נמאס לכם להגיע בכל פעם לשולחן במטבחון רק כדי לגלות כי שוב הוא מלוכלך ודביק מפני שמישהו ניסה להכין כוס קפה ושוב פספס את הכוס? סביר להניח שכן, והאמת היא שאין זה פלא. כאשר מלאכת הכנת המשקאות החמים מתבצעת ע"י יד אדם שמתזז בין משימות המשרד הלחוצות, תמיד נוצר הר של לכלוך ומאחר ומרבית העובדים ממעטים לנקות אחריהם במקומות העבודה, הרי שהלכלוך חוגג והמראה שנוצר אינו אסתטי, ובלשון המעטה. הצבה של מכונת קפה אוטומטית במטבח או בכל מקום אחד ברחבי המשרד בוודאי שתפתור את הבעיה, שכן הקפה במכונה מוכן ללא יד אדם ולמעשה אין שום מגע בין העובדים לבין התערובות שמשמשות להכנת המשקאות – הכל עובד באופן אוטומטי לרבות תוספת החלב, טחינת פולי הקפה, הוספת הסוכר וכמובן חימום המים. התוצאה? פחות לכלוך ותחושה הרבה יותר נוחה ונעימה.

פינוק אמיתי

מחקרים רבים מראים כי שביעות הרצון בעבודה אינה נובעת דווקא מגובה המשכורת אלא מאיכות החיים במהלך השהות במקום העבודה, ומתחושת העובדים כי ההנהלה אכן מעריכה אותם ולכן "מפנקת" אותם בצ'ופרים קטנים שמוסיפים המון. הצבה של מכונות קפה אוטומטיות דורגה על ידי עובדים רבים כאפשרות המועדפת מבחינת שירותים נדרשים בכל מקום עבודה, ואפשר להבין זאת. המכונות השונות מציעות פינוק אמיתי לכל עובד שיכול בלחיצת כפתור ליהנות מהמשקה האהוב עליו ובכל הזדמנות. המכונות המתקדמות של ימינו מציעות מגוון רחב במיוחד של משקאות קפה כגון אספרסו ארוך וקצר, מקיאטו, קפוצ'ינו, לאטה, אמריקנו ועוד, על בסיס חלב או מים, עם או בלי סוכר, מוקצף או רגיל. בקרבת מכונות הקפה ניתן למקם גם מכונות שתייה נוספות (למשקאות קלים, למשל) על מנת לספק לעובדים את כל האפשרויות להרוות את צימאונם, להעלות את רמת האנרגיה ולחזור לעבודה ערניים יותר.

חשוב לציין כי בסופו של דבר, רוב העובדים יחפשו אחר קפה איכותי מחוץ למשרד במידה ומקום העבודה לא יספק זאת עבורם. התוצאה הסופית היא בזבוז זמן עבודה שמתבטא בכסף עבור ההנהלה. מכונת קפה אוטומטית שתמוקם במשרד במקום נגיש ומרכזי עבור העובדים ותציע מגוון רחב של סוגי קפה איכותי לבחירה, תמנע את בזבוז הזמן ותפגיש את כל העובדים במקום אחד בין כתלי מקום העבודה. אין ספק כי מדובר בפתרון מצוין, גם עבור העובדים וגם עבור ההנהלה, בכל מקום עבודה שהוא.

כתיבת תגובה