איך בוחרים מכונת קפה אוטומטית?

אם החלטתם לאחרונה להתחדש במכונת קפה אוטומטית, ראשית הרשו לנו לברך אתכם בהרבה מזל טוב, שכן אין ספק שאיכות העבודה שלכם עתידה להשתדרג. כעת הרשו לנו לספק לכם חמישה טיפים חשובים שיסייעו לכם לבחור את המכונה המושלמת, שתתאים לצרכי העסק כמו כפפה ליד.

טיפ מספר 1 – הגדירו מראש את מסגרת התקציב

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שנוהגים לעשות בעלי עסקים (או קבוצות של עובדים) בבואם לבחור מכונות קפה אוטומטיות, נוגעת למסגרת התקציב. הכוונה היא לכך שבמקום להחליט מה תהיה מסגרת התקציב ורק לאחר מכן לבדוק אילו מכונות קפה אוטומטיות ניתן לרכוש בהתאם למסגרת שנקבעה, ישנם רבים שלפני הכול מתעניינים בנוגע למכונות הקיימות בשוק ורק לאחר מכן פונים לגיוס התקציב.

מדובר בטעות כיוון ששוק מכונות הקפה האוטומטיות התפתח בצורה בלתי רגילה בשנים האחרונות והמבחר מסנוור. אי לכך, קל מאוד ללכת לאיבוד ולהתקשות בבחירה ולכן מומלץ למקד את החיפושים כבר בשלב הראשוני. על ידי קביעת מסגרת תקציב מסוימת, תוכלו לצמצם את האפשרויות מראש (מובן שבהתאם לצורך תוכלו לבצע שינויים קלים במסגרת).

טיפ מספר 2 – החליטו לכמה סוגי משקאות אתם זקוקים

אם מכונת הקפה האוטומטית אמורה בסופו של דבר לשרת שלושה עובדים בעלי טעם זהה בקפה, הרי שאין באמת צורך לרכוש מכונה שיכולה להכין עשרה סוגים שונים של משקאות. לעומת זאת אם מדובר במכונה שאמורה לשרת קומה שלמה שעובדים בה עשרות אנשים, תנו עדיפות לכזו המסוגלת לייצר מגוון רחב של סוגי קפה. מומלץ במיוחד לערוך סקר בין העובדים שעתידים לעשות שימוש במכונה, כדי לקבל מושג על ההעדפות שלהם.  קחו בחשבון כי מכונות קפה אוטומטיות בדרך כלל יכולות כמובן להכין גם מרקים, תה, שוקו חם, שוקולטה, חלב מוקצף ועוד.

טיפ מספר 3 – תנו דעתכם לצורכי התחזוקה של המכונה

חשוב ביותר לברר לגבי כל דגם שאתם מתעניינים לגביו, במה כרוכה התחזוקה שלו. מטרת הבירור היא להתאים בין צורכי התחזוקה לבין היכולות שלכם. אם אתם יודעים שאין שום סיכוי בעולם שתצליחו לדאוג לכך שהעובדים יטרחו לנקות את המכונה, למלא את המכלים הפנימיים שלה ולבצע את כל העבודות השגרתיות הדרושות באופן קבוע, תנו עדיפות למכונה שדורשת תחזוקה מינימאלית. לעומת זאת אם עובדי המשרד ממושמעים מאוד, קפדניים מאוד וכבר הוכיחו שהם מסוגלים לדאוג למשל לניקיון המקרר או לתחזוקה של מכונות שתיה שונות, אין שום סיבה שלא תרכשו אפילו מכונת קפה שעושה שימוש בחלב טרי.

טיפ מספר 4 – לא רוכשים מכונה מכל אחד

הן מכונות שתיה קרה והן מכונות קפה אוטומטיות, רוכשים אך ורק מחברות המתמחות בתחום, המעניקות אחריות מקיפה על המכונות שהן משווקות. רק כך תוכלו להיות בטוחים שבעת הצורך, יהיה לכם למי לפנות. בהקשר זה נציין כי מומלץ ביותר שלא לרכוש מכונות יד שנייה. בניגוד לרכבים משומשים שניתן לבדוק במוסך לפני הרכישה, במקרה של מכונות שתיה קרה ומכונות קפה אוטומטיות, אף פעם לא ניתן לדעת מה הוא המצב המכני של המכונה ואילו רכיבים פנימיים צפויים להתקלקל בקרוב.

טיפ מספר 5 – לא לשכוח לטעום לפני הרכישה

לסיום, נמליץ לכם להתרשם במו לשונכם מאיכות המשקאות שמכינות המכונות השונות לפני הרכישה. זכרו כי גם אם אתם מתעניינים במכונה שנחשבת לאיכותית במיוחד, עדיין אין זה מן הנמנע שבסופו של דבר תעדיפו באופן אישי דווקא את הקפה שתייצר מכונה אחרת, הנחשבת לבסיסית יותר ופחות איכותית. מובן שמומלץ גם לשתף כמה שיותר טועמים, בדגש על כאלו שאמורים ליהנות מהקפה בסופו (או ליתר דיוק, תחילתו) של יום.

כתיבת תגובה