מכונות אוטומטיות משונות

המכונות האוטומטיות עברו כברת דרך של ממש מאז צצו לראשונה ברחובות אנגליה, אי שם בשלהי המאה ה-19. בימים ההם שימשו המכונות האוטומטיות לשיווק של גלויות דואר בלבד ואילו כיום רוב המכונות שאנו מכירים הן מכונות שתייה קרה או חמה ומכונות חטיפים, כריכים ושלגונים. יחד עם זאת, ברחבי העולם ניתן למצוא מגוון רחב ביותר של מכונות אוטומטיות, שניתן בהחלט לתאר אותן כמעניינות, אם לא משונות. במאמר שלפניכם נחשוף אתכם לכמה מהמכונות המשונות ביותר הפועלות כיום במקומות שונים על פני הגלובוס.

מכונה לממכר סרטנים טריים

בסין ניתן למצוא מכונות אוטומטיות המציעות סרטנים טריים. הטמפרטורה הנמוכה השוררת בחלל הקירור של המכונה מבטיחה ללקוחות הפוטנציאליים שהסרטנים נמצאים במצב של "תרדמת חורף". אם חלילה נמכר ללקוח סרטן שאינו בין החיים, מבטיחה החברה שמפעילה את המכונות האוטומטיות, שתעניק כפיצוי שלושה סרטנים חיים.

מכונה לעשירים בלבד

ברחבי לוס אנג'לס חיים כמה מעשירי העולם. עובדה זו יכולה להסביר את העובדה שבמספר נקודות אסטרטגיות בבברלי הילס, ניתן למצוא מכונות אוטומטיות לממכר קוויאר איכותי תמורת 500 דולרים. מכונות מעניינות נוספות שניתן להיתקל בהן בבברלי הילס הן מכונות לממכר אסקרגו (מעדן חלזונות ממולאים בחמאת פטרוזיליה), פטריות כמהין וצדפות איכותיות.

פצצת אנרגיה אוטומטית

בתחנות הרכבת ברובע שיבויה שבטוקיו, תוכלו להתענג על בננה טרייה לאורך כל שעות היממה. אמנם התענוג יעלה לכם יותר משתעלה לכם בננה בחנות הירקות הקרובה, אבל מדובר בהחלט בחוויה ייחודית. מחירה של בננה אחת במכונה האוטומטית עומד על דולר וחצי ולצד המכונות ישנם מתקנים מיוחדים שאליהם ניתן להשליך את קליפת הבננה.

מחית תפוחי אדמה וצ'יפס

בחנויות הנוחות בסינגפור תוכלו למלא כוס גדולה במחית תפוחי אדמה ורוטב תמורת דולר אחד בלבד ואילו באוסטרליה תוכלו ליהנות מצ'יפס חמימים וטעימים תמורת שני דולרים. אין ספק שמדובר בשתי מכונות מופלאות, שחבל שלא עשו עדיין עלייה.

לחם טרי לפי הזמנה

ברחבי גרמניה תוכלו למצוא מכונות אוטומטיות שבהן נחים להם כיכרות לחם חצי אפויות. כאשר הכיכרות נמצאות במצב זה, הן לא מתייבשות ונהרסות וכך הן נשמרות לאורך זמן רב. לאחר התשלום וההזמנה, המכונה אופה את הכיכר המבוקשת והלקוח יכול להתענג על לחם שנאפה זה עתה. מדובר בטכנולוגיה חכמה ביותר, המאפשרת לתושבים ליהנות מלחם טרי בכל שעות היממה וגם כמובן, לאחר שהמאפיות כבר נסגרו. מכונות אוטומטיות דומות, המוכרות בגטים הנאפים לפי הזמנה, ניתן למצוא בפריז.

מכונות אורז יפניות

כבר אמצע הלילה, אתם מעוניינים להכין סושי ובדיוק נגמר לכם האורז? אם אתם גרים ביפן, לא אמורה להיות לכם שום בעיה, שכן באפשרותכם לרדת לרחוב, לשלשל כמה מטבעות ולחזור הביתה עם שק אורז במשקל עשרה קילוגרם. המכונות היפניות הייחודיות משווקות לא פחות משמונה סוגים שונים של אורז.

בירה מהחבית

מכונות שתייה ישנן בשפע ואין זה נדיר גם להיתקל במכונות אוטומטיות לממכר שתייה חריפה או פחיות בירה למשל. יחד עם זאת, הרבה יותר נדיר להיתקל במכונות המספקות בירה מהחבית. מכונות מיוחדות שכאלה ניתן למצוא כיום בעיקר ביפן. המחיר לא זול במיוחד לצערנו – 12 דולרים לפיינט אחד. אם כבר ביפן עסקינן, נציין כי לפי הנתונים הרשמיים שסיפקה האגודה של יצרני המכונות האוטומטיות ביפן, נכון להיום בארץ השמש העולה ישנה מכונה אוטומטית אחת על כל 23 תושבים.

המכונה המרגיעה ביותר שישנה

במדינת קליפורניה, כדי לקצר את התורים הארוכים ולהקל על הזקוקים למריחואנה רפואית, יכולים בעלי המרשמים לקנביס רפואי, לקנות את התרופה המשובחת והמרגיעה במכונות אוטומטיות ייעודיות. אין פשוט, דיסקרטי ויעיל מזה!

לקבלת פרטים נוספים על מכונות אוטומטיות, אתם מוזמנים ליצור קשר עם אנשי המקצוע המומחים של חברת "אביגיאלי אחזקות בע"מ", המובילה את התחום בישראל, בטלפון מספר 03-5595914.

כתיבת תגובה