איפה הכי כדאי להציב מכונות אוטומטיות?

על פניו מכונות מזון או מכונות שתיה אוטומטיות, הן תרנגולות המטילות ביצי זהב. מדובר בדרך המושלמת לייצר הכנסה פסיבית בקלות וללא מאמץ, שכן כל מה שיש לעשות כדי להפיק רווחים באמצעות מכונות קפה אוטומטיות למשל, הוא להציב את המכונה במיקום המושלם, אחת לתקופה מסוימת למלא את המכלים הפנימיים במרכיבים הדרושים ובאותה ההזדמנות גם למלא את הכיסים במזומנים.

יחד עם זאת, ישנה נקודה אחת שרבים לא נותנים עליה את הדעת, שיכולה לעשות את כל ההבדל בין מכונה רווחית למכונה שלא מחזירה את העלות שלה והכוונה היא כמובן למיקום המושלם שהזכרנו. כל עוד המכונה לא תמוקם באזור הנכון, הסיכוי שתניב רווחים נאים, נמוך ביותר. במאמר שלפניכם נספק לכם מספר כללים חשובים מאין כמוהם, שיסייעו לכם להימנע מטעיות של מתחילים בכל מה שקשור למיקום הנכון של המכונות האוטומטיות.

תעבורה של עוברי אורח

הכלל הראשון, הבסיסי והחשוב ביותר, נוגע לתעבורת עוברי האורח. ישנם רבים המאמינים שהדבר החשוב ביותר הוא המיקום המבודד, אך מדובר בטעות רווחת. מעבר לזה שכיום כבר קשה מאוד לאתר מיקומים מבודדים, שכן בכל כמה מאות מטרים פועלת איזו חנות נוחות או פיצוציה לתפארת, הרי שבמיקומים מבודדים לרוב אין תעבורה משמעותית של אנשים. מעבר לזה, חשוב לזכור שבסופו של דבר גם אם לא מדובר בעבודה יומיומית, עדיין תצטרכו להגיע פיזית למכונה כדי לדאוג למלאי ולטפל מדי פעם בענייני תחזוקה. לאור זאת, המכונה צריכה להיות נגישה.

בשביל לבחור את המיקום המושלם יש לעשות שיעורי בית. הגיעו פיזית לאזורים שונים שנוח לכם להגיע אליהם והסתובבו בהם במשך מספר שעות. ניתן כמובן לעשות שימוש במכשירים מיוחדים המאפשרים לכם לספור את כמות האנשים העוברים במקום. ככול שמדובר במקום הנהנה מתעבורה גבוהה יותר, כך הוא מתאים יותר להצבה של מכונות מזון או מכונות שתיה אוטומטיות.

מינימום תחרות

מטבע הדברים מכונות קפה אוטומטיות הממוקמות בסמוך לבתי קפה משגשגים, לרוב ניצבות כאבן שאין לה הופכין והדבר נכון גם לגבי מכונות מזון כמו מכונות כריכים, המוצבות בסמוך לסנדביצ'יות. אם אתם מעוניינים למקסם את הרווחים שלכם, בדקו היטב שאין בסביבה עסק מתחרה, שעשוי לנגוס לכם בהכנסות.

כל זה רלוונטי כמובן רק למקרים שבהם מדובר בעסק הפועל בכל השעות שבהן קיימת תנועה של עוברי אורח. כך לדוגמה ישנן תחנות רכבת שבהן פועל קיוסק עד השעה שבע בערב בלבד, בעוד שהתחנה עצמה פועלת מסביב לשעון. במקרה הספציפי הזה, המכונה האוטומטית תגרוף רווחים לא רעים בכלל, שכן רוב שעות היממה הקיוסק לא יספק שירות והנוסעים יפנו למכונה.

זוהי למשל הסיבה בגינה גם מכונות הפועלות בבתי חולים נחשבות לרווחיות מאוד בעיקר בסופי השבוע ובלילות, בזמן שהתנועה עדיין ערה, אבל אין פתרון אחר בנמצא.

תזמון זה הכל בחיים…

סוגיית הזמן היא סוגיה שרבים נוטים לפספס כשהם בוחרים את המיקום עבור המכונות האוטומטיות שלהם. אם תשימו לב היכן ממוקמות המכונות הרווחיות ביותר, תגלו חיש מהר שמדובר באזורים שבהם מסתובבים אנשים שקצרים בזמן.

מכונות קפה אוטומטיות למשל, מספקות אולי מוצר נחות יחסית לבתי קפה, אבל הן מאפשרות ללקוח לחסוך הרבה מאוד זמן שכן הוא לא צריך לחכות בתור והוא לא צריך לשוחח עם המוכר או להמתין דקות ארוכות בזמן שמכינים את הקפה שלו. כל העסקה מסתיימת תוך שתי דקות לכל היותר ולפיכך מדובר בפתרון המתאים כמו כפפה ליד למשל למוסדות להשכלה גבוהה בהם הסטודנטים והמרצים ממהרים להגיע לכיתה הבאה.

לפי היגיון זה מכונות מזון אוטומטיות יפיקו עבורכם רווחים מרשימים אם יוצבו בסמוך לתחנות אוטובוס עמוסות, בבתי ספר או בכל מקום אחר שבו סבלנות או אורך רוח נחשבים למצרך נדיר. בהצלחה!

כתיבת תגובה