איך לשמור על תזונה מאוזנת גם ביום עבודה עמוס?

דרישות ההנהלה ואף הציפיות שלנו מעצמנו בעבודה, עשויות לעיתים להגיע לכדי לחץ ועומס רבים שישפיעו על איכות חיינו. קיצוצים בכוח אדם, עוד ישיבה, טלפון "אחרון ודי" והנה פספסנו עוד ארוחה חשובה במהלך היום. בסופו של דבר אנחנו יוצאים בחופזה רק על מנת לחטוף מזון מהיר כלשהו, וחוזרים נפוחים ועייפים אפילו עוד יותר. אין ספק כי התנהלות מעין זו פוגעת בבריאותנו, אך אין הדבר אומר כי היא מחויבת המציאות, שכן בקלות ניתן לשמור על תזונה מאוזנת גם ביום עבודה עמוס וזאת באמצעות שימוש במכונות מזון אוטומטיות. מה מספקות אותן מכונות לעובדים וכיצד הן תורמות לשמירה על תזונה מאוזנת? להן כל המידע.

זמינות גבוהה לאורך כל שעות העבודה

דילוג על ארוחות במהלך ימי עבודה אינו מהווה תופעה נדירה במחוזותינו. כפועל בלתי נפרד מכך, רבים מאיתנו עשויים להעביר ימי עבודה שלמים מבלי להכניס דבר מה לבטן או לחיות על "נשנושים" בלבד. הפתרון האידיאלי למניעת המצב הינו הצבה של מכונות מזון אוטומטיות באזורים שונים במקום העבודה, כך שניתן לרכוש ארוחות מזינות בלחיצת כפתור פשוטה. מכונות אלו אינן מצריכות כוח אדם שיתפעל אותן (לעומת קפיטריה, למשל), זמינות 24/7, כוללות מלאי תצוגה גדול, מרשים ומגוון ותהליך הרכישה בהן קצר למדי. לכן, גם אם פספסתם ארוחה ביום עבודה עמוס, או שפשוט שכחתם את שקית האוכל שלכם בבית, אין שום סיבה לבזבז את הזמן על ריצה לדוכן הפלאפל הקרוב רק על מנת לרכוש מנת ג'אנק פוד גדושת קלוריות שאינה מאוזנת. כל שיש לעשות הוא להגיע למכונת המזון, לבחור את המנה הרצויה, לשלם עליה באמצעות כרטיס אשראי, מזומן, כרטיסי מתנה או כרטיסי העבודה שלכם ובתיאבון.

מנות מזינות ומאוזנות תזונתית

למרות המקובל לחשוב, במכונות המזון השונות ממתינות לכם מנות בריאות של תזונה מאוזנת אשר עוברות בקרת איכות קפדנית גם מבחינת טריותן. מכונות מזון איכותיות יציעו עבור העובדים במתחם מגוון רחב של מנות מזון מוכנות לבחירה כגון:

  • כריכים – בסוגים שונים של לחמניות וג'בטות כאשר בכל לחמנייה ירקות טריים, ממרחים טעימים ותוספות שונות ומשביעות כגון גבינות, חביתות, נקניקים דלי שומן ועוד. דעו לכם כי כריך איכותי ומפנק בהחלט יכול להוות ארוחה מאוזנת ומשביעה המספיקה לשעות רבות.
  • סלטים – בכל מיני צבעים, עם מגוון ירקות, תוספות של פחמימות (לחמים, פסטות, תפוחי אדמה מבושלים), מקורות טבעיים לחלבונים (טונה, גבינות) ורטבים מזינים. ניתן לרכוש סלטים בקופסאות פלסטיק אטומות לאכילה במשרד או מחוץ למבנה ולחילופין, לרכוש סלטים ארוזים בשקיות על מנת להניח אותם בצלחת אישית כתוספת למנה שהבאתם מהבית.

כמובן שכחלק בלתי נפרד מכל מערך או קומפלקס של מכונות לממכר מזון, ניתן למצוא גם מכונות המציעות משקאות מסוגים שונים. כל מכונת שתייה שכזאת מציעה משקאות קרים וצוננים, מוגזים או טבעיים, בפחיות או בקבוקים וכמו כן, לפי העדפת הלקוח, גם עשויה להציע בנוסף חטיפים ומעדני חלב שונים.

טריות ובקרת איכות קפדנית

על מנת שהמזון יוגש ללקוח כשהוא טרי צריכים להתקיים שלושה תנאים. האחד, הוא שימוש בחומרי גלם טריים להכנת המזון ואריזתם בצורה הרמטית ומתאימה למוצר, בדיוק כפי שכריכים נארזים בניילון נצמד לשמירה על טריותם. התנאי השני הוא עמידה של החברה המתחזקת בתחלופה של המוצרים המוצגים כך שתמיד יהיו טריים עם תאריך תפוגה ארוך ככל שניתן. התנאי השלישי הוא איכות המכונות. ישנו מגוון רחב ביותר של מכונות מזון אוטומטיות בממדים ומותגים שונים וככל שהן איכותיות יותר, כך הטמפ' המווסתת בהם אחידה בכל נפח תא הקירור, המוצרים אינם מתחממים ומתקלקלים וגם אינם קופאים ומאבדים מחיוניותם. כך נהנים מארוחה מאוזנת ובריאה לאורך כל שעות היממה.

חברת אביגיאלי הינה החברה המובילה בישראל בתחום מכונות ממכר המזון. החברה מספקת מכונות מזון ושתייה אוטומטיות מתקדמות ביותר, הן מבחינת טכנולוגיות והן מבחינת הנדסת האנוש ופשטות ההפעלה. אנו מציעים גם לכם להצטרף למיטב לקוחותינו המרוצים ולהעניק לעובדיכם את היכולת ליהנות בכל שעה ממנות מזון טריות, בריאות ומזינות. לפרטים נוספים צרו עימנו קשר במספר 03-5595914 ונשמח לעמוד לשירותם.

כתיבת תגובה