שלוש מכונות אוטומטיות שכל משרד היה רוצה להתחדש בהן

לא משנה כמה נשקיע וכמה נרצה בכך, מקום העבודה אף פעם לא ירגיש "בדיוק כמו בבית" וזאת למרות שאנחנו מבלים בו במקרים מסוימים לא פחות זמן משאנחנו מבלים בבית. יחד עם זאת, ישנם כל מיני דברים קטנים אך חשובים שבאפשרותנו לעשות, כדי לתרום לשיפור איכות החיים של העובדים במקום העבודה. בין היתר מדובר על הצבה של מכונות אוטומטיות שונות בסביבה המשרדית. מכונות מזון וכן מכונות שתיה, הופכות את החיים שלנו להרבה יותר קלים, פשוטים ומהנים. במאמר שלפניכם נזכיר שלושה סוגים של מכונות אוטומטיות מומלצות, שכל משרד באשר הוא יוכל להפיק מהן תועלת רבה.

מכונות קפה אוטומטיות

מכוות קפה אוטומטיות הן ככול הנראה המכונות האוטומטיות הנפוצות ביותר במשרדי העולם. זאת כיוון שהקפה הוא הדלק שעליו חיים עובדי משרדים רבים, המאפשר לנו לעבוד שעות ארוכות ולשמור על ערנות מוקדם בבוקר, לאחר החזרה מהפסקת הצהריים וכן בשעות אחר הצהריים, הערב ולעתים גם הלילה. מכונות קפה אוטומטיות חוסכות זמן יקר, לכלוך והתעסקות מסורבלת ומספקות לעובדים קפה חם בלחיצת כפתור. ישנו מגוון רחב ביותר של מכונות קפה אוטומטיות, הנבדלות אלו מאלו בקלות התפעול, במגוון המוצרים ובאיכותם. חלק מהדגמים של מכונות הקפה האוטומטיות, מייצרים קפה לא רע בכלל ואפילו משובח.

מכונות שתיה קרה

מכונות שתיה קרה, בדומה למכונות הקפה, הן מכונות נפוצות ביותר במשרדים. האפשרות לשלשל כמה מטבעות, ללחוץ על כפתור ולהתרענן עם פחית או בקבוק משקה קר, חוסכת לעובדים זמן רב. עד להופעתן של מכונות השתייה הקרה, היו צריכים העובדים לבזבז זמן יקר בהליכה לקפיטריה או לפיצוצייה הקרובה למקום העבודה. גם במקרה הזה, ישנם סוגים רבים של מכונות שתיה קרה, הנבדלים אלו מאלה באופן התפעול, בכמות המוצרים ועוד. מומלץ ביותר לערב את העובדים בתהליך קבלת ההחלטות בנוגע לסוג המוצרים שניתן יהיה לרכוש מהמכונה.

מכונות מזון אוטומטיות

להלן מספר סוגים נפוצים של מכונות מזון שניתן להציב במשרד, לרווחת העובדים והמבקרים:

  • מכונת כריכים אוטומטית – היתרון של מכונת הכריכים האוטומטית הוא שהיא מאפשרת לעובדים ליהנות מנגישות למזון משביע ויחסית איכותי. החיסרון שלה בא לידי ביטוי בכך שהיא דורשת תחזוקה מתמדת. הכריכים שבמכונה לרוב מאבדים מטריותם יחסית מהר ויש לתת על כך את הדעת. זאת כמובן בניגוד למכונות קפה או מכונות שתייה קרה שבהן המוצרים יכולים לעמוד במכונה במשך שבועות ללא חשש מפני קלקול. כיום ישנם דגמים של מכונות כריכים אוטומטיות, המגיעים עם מערכת חימום ארוחות צמודה. מערכת זו מאפשרת לעובד ליהנות מכריך חם וטעים.
  • מכונת חטיפים – מכונת חטיפים היא להיט של ממש בכל סוגי המשרדים, בדגש על משרדים הפעילים גם בשעות מאוחרות. לא אחת כל מה שמפריד בין עייפות כבדה לתחושה של מרץ מחודש, הוא חטיף שוקולד טעים ומתוק ברגע הנכון.
  • מכונת סלטים – לאחרונה ניתן לראות יותר ויותר דגמים של מכונות אוטומטיות למכירת סלטים מוכנים. מדובר ביופי של פתרון עבור עובדים שלא מעוניינים לאכול כריכים או חטיפים, השומרים על הגזרה ועל הבריאות (מובן שישנם דגמים של מכונות אוטומטיות, המאפשרים למכור במקביל סלטים וכריכים).
  • מכונות נוספות – באופן עקרוני, בכל הקשור למכונות מזון אוטומטיות, השמיים הם הגבול. הזכרנו כי ישנן מכונות כריכים המגיעות עם מערכת חימום ארוחות צמודה. מכונות אלו יכולות להכיל גם מנות פסטה מוכנות, מרקים ועוד. בנוסף, חשוב לציין כי ישנן מכונות משולבות שניתן לאחסן בהן במקביל בקבוקי שתייה קרה, פחיות שתייה קרה, חטיפים מלוחים, חטיפי שוקולד, כריכים ועוד.

כתיבת תגובה