מכונות מזון – הפתרון האולטימטיבי למפעלים

בעלי מפעלים רבים בארץ, וגם בעולם, בוחרים להתקין במפעליהם מכונות מזון וגם מכונות שתיה. מכונות אלו עומדות לרשות העובדים לאורך כל שעות העבודה והן מציעות יתרונות רבים, ההופכים אותן לכדאיות במיוחד. מדוע כדאי להתקין מכונת מזון במפעל? הנה, כל הסיבות:

  1. רווחת העובדים – כשהעובדים מרוצים, התפוקות שלהם גבוהות יותר. אחת הסיבות מדוע כדאי להתקין במפעל מכונת מזון וגם מכונות שתיה היא רווחת העובדים. העובדה שמדובר במכונות, הזמינות לעובדים לאורך כל שעות היום, 24 שעות ביממה, חוסכת מהם את היציאה מהמפעל כדי לקנות אוכל ושתייה ומאפשרת להם נוחות רבה. בכל רגע שירצו, הם יכולים לגשת למכונה. בין אם מדובר במכונות מזון שמציעות סלטים טריים, מכונות לסנדוויצ'ים עם תוספות שונות או מנות קלות אחרות, זהו פתרון מושלם שיכול להתאים לכל מפעל.
  2. מחירים זולים יותר – מחירי המנות, הסלטים או הכריכים, המוצעים במכונה, זולים הרבה יותר ממחיריהם בחוץ. כך, העובדים וגם המבקרים במפעל יכולים מפתרון זול יותר, מבלי להוציא עליו סכומי כסף גבוהים כל כך. העלויות של המזון, הנמכר במכונות אלו, וכך גם של השתייה, נע בין 5 ₪ ל – 10 ₪ או מעט יותר, וזוהי ללא ספק עלות אטרקטיבית מאד. גם מכונות המזון עצמן מוצעות במחיר נוח, המאפשר רכישה של מספר מכונות ופיזורן באזורים שונים במפעל.
  3. חסכון בהוצאות המפעל – מכונות אלו יכולות להחליף את המטבח. במקום להקים ולהפעיל במפעל עצמו מטבח, העומד לרשותם של העובדים, אפשר לבחור באפשרות של מכונות מזון ושתייה, כפתרון חלופי. מדובר בחסכון משמעותי בהוצאות המפעל, הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך. מעבר לכך, אין צורך גם בעובדים נוספים לצורך תפעול המטבח, אין צורך בהרחבת המפעל או בפינוי אזור מסוים שישמש כמטבח וגם לא צריך לרכוש ציוד, שעולה לא מעט כסף.
  4. שירות תיקונים ותחזוקה – מי שבוחר לרכוש מכונת מזון או מכונות שתיה למפעל, נהנה גם משירות תיקונים ותחזוקה בעת הצורך, שירות המוצע לרוב 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. כך, במקרה של תקלה או בעיה כלשהי במכונה, יש כתובת מקצועית ואמינה שאליה ניתן לפנות. החברה, שאחראית על המכונות, שולחת ישירות המפעל טכנאי מוסמך, המבצע את התיקון הנדרש. כל זאת, בתוך פרק זמן קצר ככל האפשר כדי שניתן יהיה לשוב ולהשתמש במכונה.
  5. מגוון של אפשרויות – מכונות המזון של היום מציעות למשתמשים בהן מגוון רחב של אפשרויות: אלה יכולים להיות סלטים מסוגים שונים, כריכים עם תוספות ורטבים, קינוחים מתוקים, מאפים למיניהם ועוד. הדבר נכון גם לגבי מכונות השתייה שמציעות מבחר רחב של משקאות.
  6. אפשרויות תשלום נוחות – בעוד שבעבר ניתן היה לשלם במכונות המזון אך ורק עם מטבעות, הרי שכיום יש מכונות שניתן לשלם בהן בדרכים אחרות. כמו, למשל, באמצעות כרטיס אשראי, באמצעות שטרות ואפילו באמצעות כרטיס עובד. אפשרויות התשלום האלו הופכות את מכונות המזון לנגישות ולנוחות הרבה יותר.
  7. ידידותיות למשתמש – השימוש במכונות המזון והשתייה הוא פשוט וקל. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את המוצר – הסלט, הכריך או הקינוח שבו מעוניינים וללחוץ על הכפתור המופיע תחתיו או זה המציין את המספר שלו. לאחר שבוצע ההזמנה, הוא יוצא מפתח המכונה וכל זאת בתוך שניות בודדות בלבד. אין צורך במיומנויות מיוחדות כדי להפעיל אותן והוראות השימוש בהן מצוינות לרוב בצד המכונה.

ניתן לראות שמדובר בלא מעט יתרונות, מה שהופך כל מכונת מזון או שתייה לפתרון נהדר לכל מפעל, פתרון שיכול לשמש את העובדים וגם לחסוך בהוצאות.

כתיבת תגובה