משקה וחטיף בקצה המסדרון

משקה וחטיף בקצה המסדרון – חיסכון בשעות עבודה

snakeכל מי שעובד שעות מרובות מכיר את הקושי בעייפות המצטברת, את הרעב המורגש בתכיפות, את השעמום והכמיהה למשהו מעורר ומרגש. לעיתים אנו מוצאים את הריגוש הנ״ל בקוביית שוקולד או בעוד קפה, אך גם אלה מפסיקים לרגש אותנו. נוצר מצב של חוסר שקט, יציאה מרובה להפסקות, ריצות חוזרות ונשנות של עובדים לקיוסק ולמזנוני אוכל שונים מחוץ למשרד. ישנו פיתרון פשוט למדי ואלגנטי והוא יכול להימצא ממש מתחת לאף, או יותר נכון בקצה המסדרון: מכונה אוטומטית למשקאות וחטיפי אנרגיה.

נגישות וזמינות

young-payכל שנדרש מהעובד הוא לצעוד מטרים ספורים עד לקצה המסדרון. שם יוכל לרכוש בכמה שקלים משקה קר ומרענן לצד חטיף מעורר ובריא. באופן זה שני הצדדים הנוגעים בדבר מרוויחים: המעסיק חוסך זמן מבוזבז הנגרם בעקבות יציאות חוזרות תכופות מהמשרד ואילו העובד נהנה ממוצר כיפי. בו זמנית הוא חוסך כסף על מחירי קיוסקים מופקעים. ישנו אלמנט נוסף והוא האלמנט הבריאותי: במקום לשתות עוד כוס קפה או לאכול עוד שוקולד אפשר ליהנות מחטיף בריאות שנותן כוח להמשיך לעבוד.

נפילת סוכר היא תופעה מוכרת בקרב העובדים. אין זה פשוט לאף אדם לשבת מול מסך מחשב שעות מרובות מבלי שיתעורר צורך בהתחדשות והתרעננות. אנשים רבים מוצאים את מפלטם בסיגריה, אחת אחר השנייה ולו כדי להתאוורר מן המשרד. מכונה אוטומטית בקצה המסדרון מספקת לעובד את ההליכה הקצרה לשם מתיחת רגליים ומציעה מוצרים בריאים יותר לגוף ולנפש. במקום להתמכר להרגלים רעים אפשר להתפנק במוצרים בריאים הנותנים מענה לנפילת האנרגיה והעייפות.

תופעה נוספת מוכרת במשרדים גדולים וקטנים כאחד היא הערמות הכלים בכיור המטבח. כמו כן, לכלוך קבוע של סוכר וקפה הנשפכים על השיש ומי לא נתקל בחלב שפג תוקפו במקרר. כמובן שאף עובד אינו נהנה מסביבת עבודה מלוכלכת אך מעטים הצדיקים שאכן דואגים לנקות לאחר השימוש בפינת קפה. מטבח מלוכלך מקרין על העובדים ועל תדמית החברה בעת ביקורים ופגישות המתרחשים במשרד.

מכונת שתייה חמה או קרה מספקת מוצר איכותי ללא הצורך להשקיע זמן ומשאבים בניקיון. מכונות שתייה אלו יפחיתו באופן משמעותי את הזמן והעלות של ניקיון הלכלוך שנצבר במהלך היום. כל בעל עסק המנהל משרד ישמח לסביבת עבודה נקייה ולעובדים רעננים ומרוצים. מכונת שתייה בסוף המסדרון היא פתרון אידאלי מכל הבחינות לאתגרים הללו, כאשר התוצאה ידועה מראש: חסכון בזמן ושעות עבודה מבוזבזות. כפועל יוצא מכך: חסכון משמעותי בכסף.

 

כתיבת תגובה