מכונה לממכר מזון לשמירה על אוכל איכותי וטעים

בשנים האחרונות ניתן לראות רצון חזק יותר לאוכל ביתי, טעים ואיכותי וגעגוע לתבשילים מהילדות. עם זאת, זמן פנוי לבישולים רק הולך ופוחת. לכן, כמעט בכל תחנות מעבר, מקומות המתנה או תחנות רכבת, מוקדש חלק למכונת ממכר מזון המספקת תבשילים ביתיים המוכנים במקום, סלטים בסגנון ביתי או כריכים. על מנת לספק מאכלים אלה בכמות המתבקשת, על אותן חנויות או מסעדות לרכוש מכונה טובה ואיכותית שתשרת את הזכיין או העסק לשנים רבות.

מה לבדוק עם רכישת מכונה לממכר מזון?

על מנת שמכונת ממכר מזון תעשה את עבודתו כפי שצריך, יש לבדוק בה מספר דברים. התכונה הראשונה והחשובה מכל היא כמובן יכולתו לספק קירור מספיק ולאורך זמן. מכונות איכותיות מגיעות עם מערכת בקרה ושליטה המאפשרות לעובד או לבעל המקום לשלוט בטמפרטורה. כך ניתן לספק למוצרים את הטמפרטורה המיטבית עבורם ולשלוט בזרימת האוויר במקרר בכדי שהקור יתפזר באופן אחיד. תכונה נוספת של המכונה היא מיקום המנוע. לא כמו מקרר שתיה, ישנם מכונות משוכללות בהם ניתן למקם את המנוע רחוק מן המקרר ובכך לחסוך את הרעש המטריד שהיא יוצרת. תכונה שלישית היא כמובן הגודל. יש להתאים את גודל של מקרר המכונה לגודל החנות ולתכולה שהוא אמור להכיל. ישנן מכונות במגוון גדלים, החל ממכונה גדולה מאוד לסופרמרקט ועד מכונה קטנה לחנות בוטיק. בכל מקרה חשוב לרכוש את המוכנה מיצרן ומספק אמינים הנותנים אחריות לתקופה ארוכה ככל האפשר.

כיצד לשמור על מזון איכותי ובטוח?

מזון הדורש קירור אך אינו נמצא בו נהיה מסוכן לאכילה תוך זמן קצר. הוא מהווה כר פורה להתפתחות חיידקים, פטריות, עובש ועוד. לכן, כלל הבטיחות הראשון הוא כמובן לא להשאיר מזון הדורש קירור מחוץ למקרר יותר משעתיים, או שעה כאשר הטמפרטורה בחדר קרובה ל- 30 מעלות צלזיוס. לכן, יש להעביר במהירות האפשרית את המזון לקירור. יש לבדוק בעזרת מד טמפרטורה כי הטמפרטורה שבמקרר אינה מעל 4 מעלות צלזיוס, להמנע מהעמסת יתר של המכונה ולבדוק לעיתים קרובות כי המקרר ריק מנוזלים שטפטפו מן המוצרים המקוררים. אם ישנם נוזלים במקרר יש להקפיד לנקותם.

מכונה אסתטית ומושכת את העין

יתרון נוסף של מכונת ממכר מזון הוא היותה תוספת צבעונית לחנות או לסופר. המאכלים הצבעוניים הנשקפים לקונים דרך הדלתות השקופות מושכים את העין ומספקים חוויה רב חושית לקונה. גירוי כל החושים גורם פעמים רבות לקונה בחנות לקנות גם מאכלים או מוצרים מן המכונה גם אם לא התכונן מראש לעשות זאת. בשל המבנה משמשת המכונה כמדף תצוגה לכל דבר ולא רק כמקום אחסון המוצרים. המכונה תורמת לאווירה הנעימה בחנות גם בשל העובדה שאת המנוע ניתן להתקין רחוק ולא ממש בקרבת הלקוחות בחנות. כך ניתן לשמור על שקט ורוגע ללא הרעש התמידי והמטריד של מנוע המכונה. מכונת ממכר מזון עשויה נירוסטה בדרך כלל, מתכת שאינה מחלידה וניתן לנקותה כל הזמן ולשמור על היגיינה ואסתטיקה.

כתיבת תגובה