מכונת מזון – טוב לעסק

גם שוק העבודה, בדיוק כמו הצבא, צועד על קיבתו וכל עובד ועובדת יודעים שכאשר הראש טרוד בקרקורי הבטן פשוט לא ניתן להתרכז ולעבוד בהספק מלא. למעשה, המציאות מראה שההתעסקות בהשגת המזון וצריכתו ע"י העובדים טומנת בחובה לא מעט בזבוז משאבים לשני הצדדים (העובדים ובעלי העסק), כמו גם שההנהלה מצידה עשויה להתנהל בבזבזנות משוועת ללא מציאת הפתרון האולטימטיבי להזנת העובדים. בשורות הקרובות נלמד כיצד פתרון פשוט של הצבת מכונות אוטומטיות לממכר מזון הופך את הקערה על פיה, ומספק מזון איכותי, טעים, בריא ומזין לעובדים תוך כדי חיסכון אדיר בזמן וכסף לכל הישויות בארגון.

ההנהלה חוסכת

במציאות של ימינו עסקים חייבים להתייעל על מנת להימנע מבזבוז משאבי זמן וכסף. בעוד שלא ניתן לוותר על הזמן שניתן לעובדים על מנת לאכול, בהחלט ניתן לחסוך בעלויות הנגזרות מכך. ומהן עלויות ההסעדה? ראשית כל, העלות הברורה היא הזמן שלוקח לעובדים לרכוש את מנת המזון שלהם על חשבון שעות העבודה, כאשר הדבר משמעותי יותר כאשר הם יוצאים החוצה ממתחם העבודה כדי לעשות כן. למשוואה זו יש להוסיף גם את הזמן שלוקח לצרוך את מנת המזון, זמן שמתארך כאשר יוצאים בקבוצות ועסוקים בשיחות חולין תוך כדי האכילה. שנית, ישנם עסקים שמספקים לעובדים מנות מזון קנויות שעולות לא מעט כסף ובמקרה של עסקים גדולים יותר, מחזיקים מטבח או קפיטריה צמודה על כל עלויות המתבקשות מכך (כשרות, משכורות וכו').

ובכן, אין ספק כי הצבה של מכונות מזון אוטומטיות יכולה לחסוך להנהלה את הזמן והכסף הללו בצורה הטובה ביותר, דבר המתבטא במישורים הבאים:

  • המכונות נמצאות במתחם העסק ואין צורך לצאת מתחומו.
  • מאחר ואין קפיטריה או מטבח פעילים במתחם, אין שום צורך בהוצאות תפעול והעסקת עובדים מתאימים.
  • העובדים צורכים מנת מזון בריאה מהמכונה ולא מעמיסים על עצמם ג'אנק פוד שגורם לעייפות ותשישות.
  • המכונות פועלות 24/7.

ההנהלה יכולה להציב מכונות כריכים ושתייה ברחבי העסק ולאפשר לעובדים לרכוש את מנות המזון האהובות עליהם באמצעות כרטיס העובד. באופן זה ההנהלה מסוגלת לבצע מעקב על כמות הרכישות ומועדי היציאה להפסקות. חשוב מאוד לציין כי תחזוקת המכונות והאחריות לטריות המזון הן באחריות החברה נותנת השירות בלבד. כל מכונה שכזו מצוידת בחיישנים שמווסתים את הטמפרטורה לרמה האופטימאלית לשמירה על טריות המזון ואם ישנה חריגה מכך, נשלחת הודעה אוטומטית למרכז הבקרה של החברה ששולחת נציג מטעמה לטפל בבעיה בו במקום. כנ"ל לגבי חידוש מלאי המנות כך שהנהלת העסק לא צריכה "להתעסק" עם המכונות כלל אלא רק להציבן.

העובדים מרוצים

כל עובד רוצה להרגיש שמקום עבודתו דואג לו וכאשר דרישה זו מתקיימת, שביעות הרצון מהעבודה עולה בהתאם וכך גם התפוקה. אין ספק כי הצבה של מכונות מזון אשר זמינות כל העת עבורו בהחלט תורמת לכך. המכונות השונות מאפשרות לעובדים להשביע את תאבונם בלחיצת כפתור, עם כריכים וסלטים טריים ואיכותיים במחירים שווים לכל כיס. מבחינה זו העובדים מבזבזים פחות כסף ברכישת אוכל, אינם צריכים לתור אחר מנות מזון יקרות מחוץ למקום העבודה וגם לאחר האכילה הם מרגישים קלילים ורעננים שכן צרכו מזון בריאות. כמובן, שבעלי העסק יכולים אף לתגמל עובדים מסוימים (מנהלים, עובדים מצטיינים) או את כלל העובדים ולהעניק להם כרטיסי שימוש במכונות לפרקי זמן שונים בעלויות מינימאליות ובכך להעלות את שביעות הרצון ממקום העבודה עוד יותר.

כמובן שכל עסק יכול לבחור את מכונות המזון שמתאימות לו כמו גם את תכולתן. ניתן למצוא מכונות כריכים, מכונות לממכר סלטים, מכונות חטיפים, מכונות לשתייה קרה ומכונות קפה אוטומטיות. במקרה הצורך ניתן לבחור מכונות שמשלבות בתוכן מספר סוגים של מנות בו זמנית (למשל, מכונות סלטים וכריכים) ולהפוך אותן למרכז המפגש של העובדים בעסק, מקום להחליף בו מילים, להכיר את העמיתים טוב יותר ולא להתפזר איש איש לדרכו.

חברת אביגאילי מזמינה גם אתכם להציב מכונות מזון אוטומטיות בעסק שלכם ולהתחיל לחסוך זמן וכסף כבר מיום ההפעלה הראשון שלהן. צרו עימנו קשר עוד היום בטלפון 03-5595914 ונשמח להעניק לכם את כל המידע בנושא.

כתיבת תגובה