המקומות הכי טובים להצבת מכונת שתייה

רכשתם מכונות שתייה ואתם תוהים היכן כדאי לכם למקם אותן כדי להרוויח כמה שיותר? באילו מקומות ציבוריים מומלץ לכם למקם את מכונות השתייה ולאילו פרמטרים חשוב להתייחס לפני שעושים זאת? אם כן, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לאתר את המיקום הטוב ביותר:

  1. האם יש מתחרים באזור – תוהים היכן נכון למקם מכונת שתייה? בדקו קודם כל, לאחר שכבר חשבתם על אזור מסוים, האם יש מכונות שתייה באזור והאם ישנם גם קיוסקים או מכולות קטנות וסופרים שנמצאים בסביבה. במידה וכן, כדאי לכם לחפש מקום אחר. במידה והם נמצאים במרחק רב מאד, מצאתם את המיקום המתאים. אין לכם מתחרים וסביר שמכונת הפחיות שהצבתם במקום תמשוך אליה לא מעט מתעניינים וכמובן גם קונים. במידה ויש קיוסק בסביבה או מכולת קטנה ואתם מעוניינים בכל זאת להציב את מכונת הפחיות שלכם במקום, בדקו כמה עולה פחית שתייה במכולת וודאו שעלות הפחית במכונת השתייה שלכם נמוכה יותר.
  2. האם ישנה דרישה לכך או צורך – מקום נכון להציב בו מכונת פחיות הוא מקום שבו קיים צורך בכך וישנה דרישה למכונות שתייה. מקומות ציבוריים שמתאימים להצבת מכונות פחיות יכולים להיות בסמוך לחדרי כושר (ביציאה מחדר הכושר, למשל), לא רחוק מחוף הים או מהכניסה אל הבריכה הציבורית שבשכונה וכדומה. גם באזור של בתי ספר תיכוניים או אוניברסיטאות ומכללות, בתי קולנוע ותיאטראות, סביר שיהיה צורך רב בכך. אפשר גם להציב את מכונת הפחיות בכניסה לבתי חולים, בכניסה לסניפי דואר פעילים, עיריות וכדומה.
  3. האם המקום עמוס באנשים ויש בו תנועה ערה לאורך כל שעות היממה או השבוע – חפשו מקומות בהם ישנה תנועה ערה של אנשים, מקומות עמוסים במטיילים, הולכים רגל ומבקרים שהסבירות שישתמשו במכונת הפחיות שהצבתם במקום היא גבוהה מאד. מקומות מבודדים, מרוחקים מאד, מקומות שאינם קרובים לאזורים תוססים, פחות יתאימו להצבת מכונת פחיות, ולכן גם לא יאפשרו לכם להגיע אל הרווחים שבהם אתם מעוניינים.
  4. האם קל להגיע ולהשתמש במכונה – מצאתם מקום מוצלח להציב בו את מכונת הפחיות? מקום שבו עוברים לא מעט אנשים וישנה גם דרישה למכונות שתייה? מצוין. עכשיו עליכם גם לבדוק האם קל להגיע אל מכונת השתייה ולהשתמש בה. האם היא נמצאת במיקום מתאים שיאפשר לעוברי האורח להגיע אליה, לבחור את הפחית שבה מעוניינים וגם לשלם עבורה. האם ישנה תאורה מספקת במקום (במידה ובוחרים להשתמש בה בשעות החשיכה), האם המדרכה או הפינה שבה היא נמצאת רחבה מספיק ומאפשרת לקונה להשתמש במכונה ללא כל בעיה?
  5. איזו אוכלוסייה נמצאת במקום – מכונות פחיות מתאימות למקומות בהם מסתובבים מגוון של אנשים או כאלה, הנוהגים לצרוך שתייה קלה בכמות רבה. מכיוון שמדובר במשקאות תוססים, בדרך כלל, משקאות ממותקים בטעמים שונים, מקומות בהם ישנה אוכלוסייה צעירה יותר יוכלו להתאים להצבת מכונת הפחיות שלכם, בהשוואה למשל למקומות בהם נמצאת או מסתובבת אוכלוסייה מבוגרת מאד. ילדים ובני נוער נוהגים לצרוך, יחסית, משקאות תוססים וממותקים בכמות רבה ונהנים גם מהמגוון הרחב. הצבת מכונה במגרשי כדורסל או כדורגל פעילים מאד, היכן שמשחקים צעירים רבים בשעות אחר הצהריים, יכולה להיות דרך מצוינת להגיע לרווחים גבוהים.

כתיבת תגובה