היתרונות במכונות מזון במקום העבודה שלך

ניתן למצוא כיום במקומות עבודה רבים, מפעלים וגם משרדים, מכונות מזון אוטומטיות. מכונות אלו מציעות מבחר של סלטים טריים וגם כריכים ועומדות לרשותם של העובדים במקום. מהם יתרונותיהן של מכונות אלו? הנה, כמה מהם:

  1. מחיר אטרקטיבי – התקנת מכונות מזון אוטומטיות במקום העבודה מאפשרת לעובדים שבמקום (וגם לאורחים) ליהנות ממנה משביעה במחיר אטרקטיבי מאד. במקום לשלם על מנה כמה עשרות שקלים, אפשר לרכוש כריך טוב או סלט בריא בעלות נמוכה. כשמדובר בעובדים הנוהגים לאכול בחוץ בכל יום ואינם מביאים אוכל מהבית, הרי שזוהי הוצאה כספית גבוהה מאד, שלעיתים גם גבוהה הרבה יותר מהתקציב המוקדש לטובת העניין.
  2. ניצול נכון של זמן – במקום שהעובדים שלך יצאו מחוץ למשרד או למפעל, יחשפו מסעדה מתאימה או ימתינו בתור עד קבלת המנה שהזמינו, הם יכולים להשתמש במכונת המזון שבמקום העבודה ובכך לנצל את ההפסקה שלהם בצורה הטובה ביותר. מכונות כריכים אוטומטיות וגם כאלו שמציעות סלטים מסוגים שונים מאפשרים לעובדים להתמקד בעבודה ולא לבזבז גם זמן בחוץ. העבודה שלהם יעילה יותר והזמן מנוצל כראוי.
  3. גישה קלה ונוחה אל המכונה – ניתן להתקין את המכונות בכל מקום שרוצים במפעל או במשרד וקרוב אל המקום שבו עובדים העובדים עצמם בפועל. בדרך זו מאפשרים להם גישה קלה ונוחה הרבה יותר אל המכונה, בין אם במהלך העבודה ובין אם בזמן ההפסקה. העובדים לא צריכים לחפש את המכונה בין הקומות השונות או החדרים שבמפעל והמכונה קרובה אליהם.
  4. מבחר רחב של אפשרויות – מכונות המזון של היום מציעות מבחר רחב מאד של אפשרויות. אלה יכולים להיות כריכים מלחמים שונים ותוספות שונות, אלה יכולים להיות סלטים טריים וגם פירות או קינוחים למיניהם. מבחר האפשרויות הוא פתרון מצוין למקומות בהם יש מספר רב של עובדים, הנוהגים לאכול במקום העבודה עצמו או מביאים אוכל מהבית.
  5. טריות ובריאות – במקום שהעובדים שלך יאכלו מזונות שאינם בריאים להם, מכונות המזון האלו מעמידות לרשותם פתרונות בריאים, טריים וטובים. הכריכים והסלטים שנותרו במכונות מוחלפים בכל יום בחדשים וטריים והם מכילים תוספות בריאות, שטובות לגופנו. העובדים מקבלים במהלך יום העבודה את האנרגיה הנדרשת להם ואת הוויטמינים החשובים. הם יכולים לרכוש כריך ולהוסיף אותו לסלט או לירקות הטריים שהביאו מהבית.
  6. אחריות ושירותי תחזוקה – אחד היתרונות הבולטים עבור המעסיק בהתקנת מכונות כריכים אוטומטיות במקום העבודה עצמו היא תוספת האחריות ושירותי התחזוקה המוצעים במסגרת החוזה. במידה וישנה תקלה במכונת המזון, ניתן לפנות לחברה שדרכה נרכשה המכונה ולקבל את הסיוע המתאים. יש כתובת מקצועית ורצינית שאפשר לפנות אליה כדי לשוב ולהשתמש במכונה. החברה המשווקת את המכונה נוהגת לשלוח ישירות אל המקום טכנאי לאיתור הבעיה ולתיקונה בו במקום או בהקדם האפשרי.

כתיבת תגובה