שירותי קייטרינג איכותיים – בלחיצת כפתור!

מחפשים מקורות הכנסה נוספים? מעוניינים לספק שירותי הזנה מבלי להחזיק קפיטריה? רוצים לתת לעובד שלכם אופצייה לארוחה קלה בלי לעזוב את מקום העבודה? מכונות מזון אוטומטיות המכילות מנות טריות, סלטים טריים וכריכים טריים עונות על הצרכים של האנשים ששוהים אצלכם ומעניקות ערך מוסף לשירות שאתם מספקים. סביבת עבודה, מוסד ציבורי, ממשלתי ולימודי המספק שירותי הזנה קלים במתחם בדמות מכונות מזון עם אוכל איכותי, מגדיל את שביעות הרצון של הנוכחים ואת ההכנסות במינימום תשומת לב, השקעה ומשאבים. כדי להסיר מעליכם דאגה, עליכם לפנות לחברה אמינה המספקת שרותי מכירה והשכרת מכונות מזון אוטומטיות שנותנת לכם שירות שוטף מושלם ועונה על כול הציפיות.

מכונות מזון אוטומטיות של מ.א אוטומטים מאפשרות נגישות מקסימאלית לארוחות מזינות במחיר הזול ביותר בזמן ובמקום בו מתעורר הצורך.

 

קטלוג מכונות מזון



היתרון בעבודה עם מ.א אוטומטים מתבטא במגוון מכונות מזון בעלות טכנולוגיות מתקדמות, במזון טרי, מזין ויומיומי, בשירות מסור, אדיב ומהיר ויותר מהכל – בעובדה שמ.א אוטומטים היא החברה הגדולה בישראל למכונות אוטומטיות ושכאן תמצא את הפתרונות המלאים לצרכים האישיים של העסק שלך.

קטגוריות הקטלוג

מכונות קפה

מכונות משקאות

מכונות חטיפים

מכונות מזון

שירות עם טריות עבור מכונות כריכים אוטומטיות

כשאתם מכניסים מכונות מזון אוטומטיות למוסד, עסק או מפעל, אתם לא רק משפרים את הכנסות המקום, אלה, וזה חשוב לא פחות, הופכים את העובדים שלכם למרוצים יותר וחוסכים לו זמן וכסף. העובד יכול לאכול במקום העבודה בצורה נוחה ובמחיר זול יותר מאשר כל מסעדה בחוץ. מכונות כריכים אוטומטיות מספקות סנדוויצ'ים טריים וטעימים המגיעים בכל יום במגוון סוגים: לחמניית אצבע, ג'בטה, שמינייה – כריכים טריים ומוכנים בקפידה עם מגוון ממרחים, זמין ובריא. לא רק על הכריך לבדו יחיה האדם יום ארוך ורחוק מהבית, יש סלטים טריים העשויים ירקות טריים וסלט פסטה נהדר ומשביע. מכונות מזון אוטומטיות עם מגוון הסנדוויצ'ים וסלטים טריים במגוון גדלים, מתאימים לכל כיס ותיאבון, כל אחד והסנדוויץ' שלו – במקום שלכם:

  • מוסד לימודים – פריסת מכונות לממכר מזון במוסדות לימודים משפרת את ביצועי התלמידים, את נוכחותם במקום מבלי להתפזר בחיפוש את ארוחה בסביבה וכמובן את מאזן ההכנסות שלכם.
  • בית עסק ומפעל – תמיד טוב לדעת שיש אפשרות לאוכל בנוחות ובפשטות ארוחה בריאה וטרייה במחיר טוב בלי לצאת ממקום העבודה ובלי להוציא כסף מיותר.
  • מוסד ממשלתי וציבורי – באי המקום ועובדים, נהנים ממזון טרי והסדר הטוב נשמר כיאות. סביבת שירות נינוחה זה האינטרס שלכם והנוחות של כולם.

וורליצר הגרמנית – קיוסק אוטומטי מושלם למזון

מכונות כריכים אוטומטיות יש הרבה, אבל רק וורליצר הגרמנית נותנת 100% אמינות. כשמוצרי המזון מוצגים בצורה אטרקטיבית על המגשיות, אז קשה לסרב לארוחה טרייה וטעימה. כל מקום והלקוחות שלו עם הטעמים ונטיות הלב. המכונה מציעה כריכים טובים וסלטים טריים במקום העבודה, וכן סלטי פסטה רעננים.

מכונת וורליצר מסתדרת עם הכול:

  • סנדוויצ'ים ארוזים בניילון אטומה
  • סלטים טריים באריזת פלסטיק קשיחה
  • סלטים טריים באריזת ניילון אטומה

אמינות ויעילות – קיימת חשיבות רבה באמינות טכנית של מכונות מזון אוטומטיות. אנחנו אוהבים את המכונה הזאת, הפריטים לא נתקעים ומגיעים ליעדם לשביעות רצונם המלאה של הרוכשים המקבלים עודף מדויק וגם משטרות. במקומות רבים ובמיוחד במקומות עבודה ומפעלים ועל פי דרישה, המכונה מאפשרת רכישת מזון בכרטיס חיוב.

בריאות ותברואה – מכונות מזון אוטומטיות של מ.א אוטומטים הם שם דבר בתחום הבריאות. יש לנו מגוון מזון בריאות עבורכם הארוז בסטנדרטים סניטריים גבוהים ונשמר בתנאים אופטימליים. מערכת הבקרה של מכונת וורליצר מווסתת את תנאי האקלים בתא התצוגה לשמירה על טריות לאורך זמן.

אמינות ואחריות

עם הביטוח להפעלת מכונות מזון אוטומטיות שאנחנו מספקים לכם ואחזקה שוטפת שאתם מקבלים בכל יום, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. עם זמינות סביב השעון לכל עניין ובעיה וכן פיקוח מרחוק על מלאי המוצרים, אנחנו מגיבים באופן מידי לצרכים. צרו אתנו קשר בטלפון 1-700-700-731 בכל זמן ונספר לכם עוד על שירותי השכרה ומכירה של מכונות כריכים אוטומטיות אצלכם בעסק, מוסד ציבורי, רפואי, לימודי או מפעל. השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם עם פתרונות עבור מכונות ממכר אוטומטיות התפורים בדיוק בשבילכם.